ورزش در 28 بهمن
 

وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  ورزش در 28 بهمن   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 51437
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

center>
 


ورزش در 28 بهمن

اتفاق شرم آور در فوتبال ایران

  عصر ایران؛ احسان محمدی 

1 - دختران شهر/ به روستا فکر می کنند/ دختران روستا/ در آرزوی شهر می میرند/ مردان کوچک/ به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند/ مردان بزرگ/ در آرزوی آرامش مردان کوچک/ می میرند / کدام پل  در کجای جهان/ شکسته است/که هیچ کس به خانه اش نمی رسد.

گروس عبدالملکیان 


2 - بی تردید پل باستانی و پر تردد اخلاق در ورزش هم شکسته شده است که هر روز دُم خروسی پیدا می شود , هیچ کس به خانه اش نمی رسد. نه ورزشکار راضی است و لذت می برد و نه ورزش دوست با هیجان سر شوق می آید. پیش از این اگر خبر درگیری لفظی یک بازیکن نوستاره با سرمربی تیم از رختکن به بیرون درز می کرد تیتر یک روزنامه ها و اخبار می شد اما حالا حتی خبر سوء استفاده از بازیکنان نوجوان توسط فلان سرپرست و مربی هم می رود لای خبرهای دست دوم! 

مجله «دنیای فوتبال» در پرونده ای حیرت انگیز دست به افشاگری هایی زده است که پیش از این تنها در انحصار «محمدمایلی کهن» بود! گزارش هایی در مورد اسکان کودکان و نوجوانان در کمپ های غیرمجاز (لابد به سبک لاماسیای بارسلونا)! از خوراندن داروی بیهوشی به کودکان تا ... .

دو سال پیش « ناصر فریادشیران»  مربی مشهور فوتبال در این خصوص گفت وگوی تکان دهنده ای انجام داد اما انگار خیلی وقت است هیچکدام مان از هیچ خبری تکان نمی خوریم! 

3 - سوء استفاده از کودکان خیال پرداز و در مواردی خانواده آنها از آن دست رفتارهای شنیعی است که با آب زمزم و هیچ شوینده درجه یک  دیگری از دامن ورزش پاک نمی شود. اما عادت کرده ایم که در پی درمان این زخم ها نباشیم، کی حوصله اش را دارد! ما به زخم عادت می کنیم، بعد از مدتی آن را می پذیریم، جزئی از زندگی مان می شود، معمولی، بی اهمیت و قابل تحمل! 

دیگر نه دردناک است، نه زشت! افشای این گونه رازها که از متجاوز تا قربانی و افکار عمومی ترجیح می دهند زیر فرش قایمش کنند چه سودی دارد؟ کاش حداقل در لندن رخ داده بود تا وجدان بیدار «اسماعیل فلاح» گزارشی شرم آور از آن تهیه می کرد و ما برای انحطاط اخلاقی غرب به نشانه تاسف سری تکان می دادیم. بچه ها در آرزوی فوتبالیست شدن قربانی می شوند، بازیکنان فوتبال در آرزوی ستاره شدن روح شان را به شیطان می فروشند، این وسط هر کاسه کوزه ای را سر شیطان می شکنیم! 

شاید روزی که پرده از رازها افکنده شود، شیطان هم خودش را کنار بکشد و بگوید: این کارهایی که شما کردید ننگ هایی است که به دامن من نمی چسبد!

 

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها؛ ماموریت غیر ممکن وزارت ورزش

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰-17 February 2014

‌شب گذشته، نخستین نشست ‌بررسی وضعیت خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس تهران در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و به جز خبر ناراحتی علی دایی از این ماجرا، هنوز هیچ خبر رسمی از آن به بیرون درز نکرده است؛ اما هر چه باشد، وزارت ورزش و جوانان، عزمش را برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه جزم کرده و این نخستین اقدام یک دولت برای واگذاری این دو باشگاه است. 

به گزارش «تابناک»، خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس از جمله شعارهایی است که دست‌کم در سه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری از زبان کاندیداها‌ ‌شنیده شده و هر کاندیدا‌ برای اینکه سبد شعار‌ش از وعده‌های ورزشی خالی نباشد،‌ امورات این باشگاه‌ها را به صاحبان اصلی‌شان، می‌سپرند و بسیار روشن ‌است که مردم‌ را در برنامه‌های دولت خود گنجاندند و هر بار هم این وعده به محاق رفت. 

محمود احمدی‌نژاد از جمله کسانی بود که از خصوصی‌سازی این دو باشگاه و عرضه سهام آن‌ها در بورس خبر داد؛ اما از آن زمان تا کنون، هیچ تغییر و تحولی در‌ این دو باشگاه صورت نگرفته‌ و وضعیت اسفبار مالی این دو تیم، نشان می‌دهد که در بعد مدیریتی و باشگاه‌داری، دو تیم استقلال و پرسپولیس، هیچ پیشرفتی نسبت به چهار یا هشت سال قبل نداشته‌اند. 

اما بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه در زمان روی کار آمدن وزیر جدید هم خیلی زود نقل محافل شد؛ جایی که محمود گودرزی در نخستین سخنرانی خود، پس از تصدی پست وزارت ورزش و جوانان و در‌‌ همان مراسم تودیع معارفه گفت: «من خیلی باور ندارم که با خصوصی شدن مشکل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حل شود. باید بستر این موضوع به‌ لحاظ فرهنگی و اجتماعی فراهم شود. شاید در کل خصوصی‌سازی خیلی خوب نباشد و حتی شاید این دو تیم را به ‌واسطه خصوصی سازی عجولانه از دست بدهیم، در حالی که می‌خواهیم آن‌ها را قوی‌تر کنیم. استقلال و پرسپولیس دو تیم وابسته به دولت هستند و باید به ‌لحاظ مالی پشتیبانی و تأمین شوند. این دو تیم بدهی زیادی دارند و باید فکری به حالشان کنیم‌».

بنا بر این گزارش،‌ همیشه این شائبه بوده که به دلیل پایگاه اجتماعی وسیع دو باشگاه سرخابی، دولت علاقه‌ای به واگذاری این دو باشگاه ندارد و اگر هم به دنبال خصوصی سازی باشد، شاید تنها ‌صوری بوده و تفاوت آشکاری با مفهوم واقعی خصوصی سازی اتفاق خواهد افتاد. با این پیش‌زمینه، خیلی‌ها سخنان گودرزی را مبنی بر ریختن آب پاکی روی دست همه دانستند که چندان به دنبال خصوصی‌سازی این دو باشگاه نباشند. 

اما عملکرد وزیر ورزش در ماه‌های بعد نشان داد که گودرزی مانند مشی چند وقت اخیرش به دنبال یک راهکار آرام و کم سروصدا و البته بهینه است تا این دو باشگاه را دولت جدا کند. برای همین منظور نیز امیر رضا خادم را‌ نماینده تام‌الاختیار وزارت‎خانه در بحث خصوصی‌سازی معرفی کرد. 

در این باره باید گفت، خادم ‌در ‌این هفته مقدمات بررسی وضعیت خصوصی‌سازی این دو باشگاه را پی ‌گرفت که با انتصاب سیروس احمدی به ‌سمت بازرس و حسابرس وزارت ورزش و جوانان در باشگاه پرسپولیس و استقلال در گام نخست خواست تا وضعیت مالی این دو باشگاه و میزان بدهی‌های آن‌ها را مشخص کند. گام‌ بعدی خادم ‌برگزاری نشست با سران دو باشگاه برای بررسی وضعیت واگذاری آن‌ها بود که شب گذشته، نخستین نشست آن برگزار شد. 

امیر رضا خادم در پایان جلسه دیشب به خبرنگاران گفت: «فعلا در خصوص واگذاری نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم و ابتدا باید تعیین میزان بدهی‌های این دو باشگاه به طور دقیق مشخص شده و سپس در‌باره آینده آن‌ها تصمیم گیری کنیم. ما هم دوست داریم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد اما نمی‌خواهیم عجله‌ای داشته باشیم و اشتباهات گذشته تکرار شود‌ .»

اما امیرخادم در حالی از نداشتن عجله در بررسی وضعیت واگذاری این دو باشگاه سخن می‌گوید که گویا نمایندگان مجلس چندان به این امر قائل نیستند و با تهدید از فراخواندن وزیر به مجلس در صورت عدم خصوصی سازی سخن می‌گویند. 

در این باره، سیدهادی حسینی، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس ‌می‌گوید: « این موضوع قانون شده و تربیت بدنی مکلف به اجرای آن است. سال گذشته قانونی مصوب شد که این دو تیم خصوصی شوند. اگر این کار تا پایان قانون بودجه ۹۲ (یعنی پایان سال ۹۲) انجام نشود، وزیر را به مجلس می‌آوریم. »

علاقه‌مندان به خصوصی‌سازی این دو باشگاه به استارت پنج ساله برای خصوصی سازی اشاره می‌‌کنند و بر این باورند که باید هرچه زود‌تر این اتفاق رخ بدهد، ولی اگر اخبار این پنج سال را پیگیری کنیم، می‌بینیم که تنها اقدامات عملیاتی که در ‌این پنج سال برای خصوصی سازی این دو باشگاه شده، همین کارهایی است که گودرزی و خادم در یک هفته گذشته انجام دادند و حالا هم می‌خواهند با حوصله و ‌‌بررسی جوانب کار آن را به پایان برسانند. 

اکنون فرصت این نیست که نمایندگان مجلس را به دلیل ‌پیگیری نکردن اینچنین سفت و سخت مسأله خصوصی سازی در این چند سال، ‌مؤآخذه کنیم، ولی همین که در این‌ یک هفته کارهای مهمی در راستای خصوصی سازی این دو باشگاه شده، جای تقدیر دارد و باید با رعایت جوانب، اجازه پیشبرد این پروژه مهم را بدهند.

 

تبریز میزبان شطرنج جام ملت‌های آسیا شد

کد خبر: ۳۷۹۵۹۹

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱-17 February 2014

کنفدراسیون شطرنج آسیا با میزبانی تبریز برای مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۴ موافقت کرد.

به گزارش سایت فدراسیون شطرنج، کنفدراسیون شطرنج آسیا موافقت کرد که مسابقات قهرمانی تیمی شطرنج قاره آسیا (جام ملت‌های آسیا 2014) در تاریخ 30 اردیبهشت تا 9 خرداد ماه به میزبانی ایران و در تبریز برگزار شود.

در همین راستا شهرداری کلانشهر تبریز برای دریافت میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا، هشام طاهر، دبیر کل کنفدراسیون آسیا روز یکشنبه 27 بهمن ماه برای ارزیابی شرایط میزبانی به این شهر سفر کرد و پس از انجام بررسی‌های لازم موافقت خود را اعلام کرد و میزبانی این مسابقات که بزرگترین رویداد شطرنج در سطح قاره کهن است را به تبریز واگذار کرد.

در این بازدید مهرداد پهلوان‌زاده، خزانه دار فدراسیون شطرنج آسیا و فریدون اسکندری، رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون، هشام طاهر را همراهی کردند.

درصد سهام پرسپولیس برای دوستم مهم است، من به فکر خرید نیستم

دایی:۳ساله قرار داد دارم، نمی‌روم

کد خبر: ۳۷۹۶۶۲

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶-17 February 2014

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قرارداد ۳ ساله با پرسپولیس دارم و بعد از ادای دینم، از این تیم می‌روم.

به گزارش فارس، علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را راجع به شرایط حال حاضر پرسپولیس و مشکلات پیش رو در وزارت ورزش برگزار کردیم ،البته بیشتر مباحث به واگذاری پرسپولیس مربوط بود.

وی افزود: در مورد فروش سهام پرسپولیس و واگذاری این تیم به مردم حرف‌هایی شد که جا دارد و بر خود لازم می‌دانم از امیر خادم که با جدیت این مسئله را رو به جلو می‌برد و با من هم دو جلسه برگزار کرد تشکری ویژه داشته باشم.

دایی تاکید کرد: در این جلسه حسین هدایتی و معاونان وزیر که در آن حضور داشتند نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص مشکلات مالی زیاد ما صحبت شد، درباره این فصل نیز با جدیت حرف‌هایی رد و بدل شد و راه‌حلی برای مشکلات قرار شد که پیدا شود.

وی خاطرنشان کرد: مثل اینکه کمیسیون 90 مجلس اعلام کرده باید تا آخر سال سهام پرسپولیس واگذار شود که این حرف‌ها به نظر من خیلی از مشکلات را حل می‌کند. من عزمی را که دیدم از خادم ایشان دوست دارند که مشکلات را برطرف و حل کنند و به همین دلیل با جدیت پیگیر این مسئله هستند.

وی در خصوص خبرهایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: متاسفانه گاهی اوقات خیلی از چیزها مطرح می‌شود اگر قرار بود یک سال به پرسپولیس بیایم اصلا نمی‌آمدم. برنامه من سه ساله است و نتیجه عملکردم بعد از سه سال مشخص می‌شود. خدا راشکر در سال اول نیز از برنامه عقب نیستیم و خوشبختانه با همت بچه‌ها رو به جلو می‌برویم و حتی می‌توانم بگویم که از برنامه خودمان جلوتر هم هستیم چون بچه‌ها همت کردند و با قدرت این راه را ادامه می‌دهیم.

سرمربی قرمزپوشان تاکید کرد: روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به مردم و بازیکنان ادا کنم. برخی‌ها مسائلی برای خودشان مطرح و صحبت می‌کنند در صورتی از پرسپولیس رفتنی هستم که مدیر و مالکان جدید این تیم من را نخواهند در غیر این صورت کسی نمی‌تواند مرا از این تیم جواب کند البته باید این را بدانیم خیلی‌ها به مرور زمان خیلی زود رنگ عوض می‌کنند. برخی‌ها قبلا به خاطر منافع شخصی‌شان مسائلی را مطرح می‌کردند و خیلی از کارها را انجام می‌دادند اما به یک‌باره خیلی زود تغییر کردند من تا روزی که هستم با قدرت کار خودم را بدون اینکه به چیزی توجه کنم انجام می‌دهم تا شرمنده مردم و بازیکنان نباشم.

وی در پاسخ سوالی که آیا دوستان شما قصد دارند سهام باشگاه را بخرند یا خیر گفت: خودم اصلا دنبال این مسائل نیستم و نمی‌خواهم وارد سهام و خرید آن باشم اما شاید دوستانم دنبال این کار باشند که من خبر ندارم. هستند عاشقانی که می‌خواهند از جیبشان به پرسپولیس کمک کنند اما اگر دوست من بخواهد به این موضوع وارد شود برایش مهم است چگونه سهام و چند درصد را می‌خواهند واگذار کنند تا براساس آن وارد عمل شود اما من اصلا دنبال سهام و این مسائل نیستم قبلا هم شاید پیشنهادی به من داده‌اند اما از سوی سرمایه‌گذاران دیگر که می‌خواستند به پرسپولیس خدمت کنند.

دایی درباره تساوی تیم‌های نفت و فولاد خوزستان نیز گفت: تساوی این دو تیم ما را امیدوار کرد تا انشاءالله بتوانیم در چهار هفته آینده با دستخوش حوادث به بالای جدول برسیم در این چهار هفته بالای جدولی‌ها با هم بازی دارند و این به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر موفق شویم من به بچه‌ها گفتم خدا به ما لطف کرده و یکی از نتایج دلخواه‌مان به دست آمده است .انشاءالله ما هم باید قدر این لطف را بدانیم و با قدرت در بازی با صبا که مهمترین بازی ما است به میدان برویم و فصل را تمام کنیم. بازی با صبا به نظرم یکی از مهمترین بازی‌های فصل پرسپولیس است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا تیم‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از شما بازیکن کمکی خواسته‌اند یا خیر گفت: اول بگذارید به ما پیشنهاد بشود بعد درباره‌اش حرف بزنید تا الان به ما پیشنهادی نشده است.

اعتراض آشتیانی در جلسه پیشکسوتان پرسپولیس

کد خبر: ۳۷۹۶۷۰

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶-17 February 2014

نشست امروز پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حواشی را به دنبال داشت.

 

به گزارش تسنیم، در حالی که جلسه صبح امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل حاضر نشدن 2 نفر از اعضا لغو شده بود، با حضور علی پروین و 40 نفر از پیشکسوتان پرسپولیس جلسه پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد.

 

در این جلسه محمد مایلی‌کهن، احمدرضا عابدزاده، داود فنایی، بهروز رهبری‌فرد، علی انصاریان، ابراهیم آشتیانی و ... حضور داشتند. در این جلسه و هنگامی که یکی از افراد حاضر در نشست علیه علی دایی صحبت‌هایی را مطرح کرد، ابراهیم آشتیانی با حالتی اعتراض‌آمیز جلسه را ترک کرد. آشتیانی معتقد بود که نباید در این زمان حساس این صحبت‌ها علیه سرمربی پرسپولیس مطرح شود.

همچنین در جریان جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس درگیری لفظی بین جواد الله‌وردی و محمد مایلی‌کهن به وجود آمد. 

گزارش سایت فدراسیون جهانی قایقرانی از انتخاب دنیامالی

کد خبر: ۳۷۹۶۹۳

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰-17 February 2014

سایت فدراسیون جهانی قایقرانی (کانوئینگ) در گزارشی به روند انتخاب دنیامالی برای سومین دوره به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران اشاره کرد.

به گزارش فارس، سایت فدراسیون جهانی قایقرانی (کانو) با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی ایران نوشت: (احمد دنیامالی برای چهار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران انتخاب شد. دراین انتخابات که در آکادمی ملی المپیک ایران برگزار شد، دنیامالی از مجموع 36 رای مجمع موفق شد 23 رای را به خود اختصاص دهد. در این رقابت علی اکبر حسن پور و ناصر طالبی نیز حضور داشتند که به ترتیب 7 و 6 رای به دست آوردند.)

در ادامه این گزارش آمده است: (دنیامالی پیش از این دو دوره ریاست فدراسیون قایقرانی را بر عهده داشت و هم اکنون برای سومین بار چنین پستی را در دست می‌گیرد.)

وی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در گفت و گو با رسانه های ایرانی گفت‌: من 9 سال در فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت کردم و می‌دانم که وظیفه بسیار سنگینی پیش رویم است. هم اکنون حدود 6 ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی باقی مانده است و و در این زمان کم باید ورزشکاران را برای حضوری قدرتمند در این بازی‌ها آماده کنیم تا از نام ایران دفاع کنند.

سایت فدراسیون جهانی کانوئینگ که پیش از این جلوی نام رئیس فدراسیون قایقرانی خط تیره گذاشته بود، امروز رسما نام احمد دنیامالی را به عنوان رئیس اضافه کرد.

وزنه بردارجوان از جامعه ورزشی پوزش خواست

کد خبر: ۳۷۹۶۹۸

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷-17 February 2014

سعید محمدپورˈ وزنه بردار جوان کشورمان بابت اتفاقی که چند روز پیش در محل کمپ تیم های ملی افتاد از جامعه ورزش عذرخواهی کرد.

به گزارش ایرنااز فدراسیون وزنه برداری، دارنده مدال برنز جهان که همراه با پدرش به فدراسیون وزنه برداری آمده بود با ابراز ندامت از اشتباهی که مرتکب شده است گفت: من شش سال است که در اردوهای تیم ملی حضور دارم و همواره سعی کرده ام با الگو گرفتن از بزرگترها، رفتاری متناسب با یک ورزشکار ملی داشته باشم.

وی افزود: اما این بار یک شوخی ساده باعث شد که شرمنده مردم شوم. به جرات می گویم این چند روز اخیر بدترین روزهای زندگی ام بود. واقعا به لحاظ روحی و روانی در فشار بودم و در این چند شب حتی نتوانستم خواب راحت داشته باشم.

این وزنه بردار 21 ساله اردبیلی که به شدت ناراحت بود خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این فشار روانی به خاطر ندامت از کاری است که انجام داده ام و بخش دیگرش هم به خاطر اتهامی است که به من زده شد. 

وی اظهار داشت:درگیری من با سعید رضازاده از یک شوخی کوچک شروع شد اما فردای آن روز برخی سایت ها نوشتند قهرمان جهان خواهرزاده رضازاده را با چاقو زده است. به خدا وقتی این خبر به گوش پدرم رسید از شدت ناراحتی تا مرز سکته کردن پیش رفت چون او بهتر از هر کس دیگر می دانست پسرش هیچ گاه چاقو به دست نمی گیرد. من قبول دارم که رفتار من حتی در حد شوخی هم کار درستی نبود اما برخی ها با سوء استفاده از این موضوع جویی را علیه من به راه انداختند که در جای خودش واقعا ناراحت کننده بود.

محمدپور در ادامه گفت: امروز هم اگر همراه با پدرم به اینجا آمده ام فقط به خاطر این است که بگویم از کرده خود پیشمان هستم و می خواهم از جامعه ورزش و همه کسانی که به خاطر شنیدن این اتفاق ذهنشان مکدر شد عذرخواهی کنم. 

از سعید رضازاده که یکی از با اخلاق ترین وزنه برداران اردوی تیم نوجوانان است عذرخواهی می کنم.از حسین توکلی هم عذر می خواهم که به خاطر رفتار من مجبور شد پاسخگو باشد. یک عذرخواهی هم به حسین رضازاده بدهکارم که همواره از من و سایر ملی پوشان حمایت می کند. 

وی گفت:این عذرخواهی ها به خاطر این نیست که مورد بخشش قرار بگیرم. من به هر تصمیمی که در موردم گرفته شود احترام می گذارم چراکه باور دارم یک ورزشکار ملی پوش باید برای جامعه الگو باشد. در مورد خودم هم باید بگویم مطمئن باشید از امروز به بعد دیگر از سعید محمدپور چنین رفتارهایی سر نخواهد زد.

سعید محمدپور دقایقی پیش با حضور در محل کمپ تیم های ملی با سعید رضازاده روبوسی کرد و در حضور سایر اردونشیان بابت درگیری پیش آمده، عذرخواهی کرد.

استقلال رسما خواهان جذب حدادی فر شد

کد خبر: ۳۷۹۷۰۷

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳-17 February 2014

باشگاه استقلال با ارسال نامه به باشگاه ذوب آهن منتظر همکاری این باشگاه برای جذب قاسم حدادی فر است.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال در چند روز گذشته مذاکرات زیادی را با باشگاه‌های ذوب‌آهن و چند تیم دیگر لیگ برتری انجام داد تا بازیکنان مد نظر خود را برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کند.

از همین‌رو استقلالی‌ها با قاسم حدادی‌فر نیز از طریق باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کردند که قرار است سعید آذری و مسوولان تیم اصفهانی به استقلالی‌ها جواب بدهند.

علی فتح‌الله‌زاده با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ما دوست داریم قاسم حدادی‌فر را به خدمت بگیریم، ولی ذوب‌آهنی‌ها باید به ما رضایتنامه این بازیکن را بدهند تا بتوانیم او را جذب کنیم. امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

وی همچنین درخصوص شایعاتی که پیرامون حضور ادینهو در استقلال مطرح می‌شود، گفت: کادر فنی چیزی در این مورد به ما نگفته است اما اگر هم این بازیکن را بخواهیم قطعا برای امسال نخواهد بود و شاید سال بعد او را به خدمت بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در صورتی که استقلالی ها بخواهند ادینهو را به خدمت بگیرند باید نام یک بازیکن خارجی این تیم را از فهرست خارج کنند زیرا سهمیه  3 بازیکن خارجی این تیم در آسیا پر شده است.

 

تيم داوري بحريني براي بازي فولاد - بنيادکار

 

از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا، تيم داوري بحريني براي بازي تيم هاي بنيادکار ازبکستان و فولادخوزستان ايران انتخاب شده است.

 

 


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار تيم هاي بنيادکار ازبکستان و فولادخوزستان را سالم سعيد سالم الربن هزيم السويدي، نواف شاهين خليفه طيب موسي و محمد جعفر محمد سلمان از کشور بحرين قضاوت مي کنند. داور چهارم اين بازي مختار صالح علي اليريمي از کشور يمن است. ناظر داوري از کشور امارات و ناظر بازي از کشور تاجيکستان انتخاب شده اند.
بازي تيم هاي بنيادکار ازبکستان و فولاد خوزستان روز چهارشنبه 28 اسفند 92 در تاشکند برگزار مي شود.

 

1392/11/28 16:44

داوران‌قرقيزستاني‌ديدارايران-کويت‌راقضاوت‌مي‌کنند

 

بر اساس اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا، ديدار تيم هاي ملي ايران و کويت را داوراني از کشور قرقيزستان قضاوت مي‌کنند.

 

 


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديميتري ماشنستوف، به همراه سرگي گريشوچنکو و چيني بکوف ضميربک از کشور قرقيزستان ديدار تيم‌هاي ايران و کويت را در ورزشگاه انقلاب کرج قضاوت مي‌کنند. داورچهارم اين بازي فيزولين تيمور از قرقيزستان است.
ناظر داوري از کشور اردن و ناظر بازي از کشور سريلانکا انتخاب شده است.
بازي ايران و کويت روز دوشنبه 12 اسفند 92 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار مي شود

 

1392/11/28 17:23

مخالفت آذري با حضور حدادي‌فر در استقلال

 

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تاکيد کرد به هيچ وجه قاسم حدادي‌فر را در اختيار باشگاه استقلال نمي‌گذارند.

 

 


سعيد آذري، مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، اظهار داشت: هيچ نامه‌اي از باشگاه استقلال براي جذب قاسم حدادي‌فر دريافت نکرده‌ايم.
وي در ادامه افزود: با توجه به شرايط پيش آمده در بازي ذوب‌آهن مقابل فجرسپاسي شيراز و وضعيت حساس پيش روي ذوب‌آهن نه با رفتن اين بازيکن به تيم استقلال موافقت کرده و نه با ج
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خاتمه تصريح کرد: در اين شرايط پاسخ ما به باشگاه استقلال منفي است، چرا که تيم خودمان شرايط بسيار حساسي خواهد داشت.

 

1392/11/28 17:25

عابديني:

مسئولان استان گيلان تيم داماش را نمي‌خواهند

 

مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: مسئولان استان تيم داماش را برنمي‌تابند و نمي‌خواهند اين تيم در ليگ برتر باشد.

 

 


امير عابديني در مورد وضعيت واگذاري داماش گيلان گفت: ما بعد از جلسات متعددي که با اين خريدار داشتيم در نهايت امروز قراردادي را به همراه وکيلم اصلاح کرديم و براي آنها فرستاديم. اگر اين قرارداد را قبول کردند اين انتقال انجام مي‌شود در غير اين صورت موضوع انتقال داماش منتفي است.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه اگر داماش منتقل نشود بحث مطالبات بازيکنان چه خواهد شد، گفت: تمام مطالبات و تعهداتي که باشگاه به بازيکنان و مربيان دارد پرداخت خواهد شد. تاکنون نيز همين گونه بوده است و تأکيد سيستم بر اين است که ديون زيرمجموعه پرداخت شود. امروز هم با بازيکنان جلسه گذاشتم و خيلي صريح به آنها اين مسئله را گفتم و به آنها اطمينان دادم که حق و حقوق‌شان پرداخت مي‌شود و حتي براي اينکه بازيکنان دچار ضرر و زيان نشوند مبلغي هم به خاطر تأخير در پرداخت‌ها به قرارداد بازيکنان اضافه خواهيم کرد يا اينکه وقتي بازيکني قرار بود 20 درصد جريمه شود اين جريمه انجام نخواهد شد .

عابديني تصريح کرد: سه بازي تا پايان ليگ داريم و شرايط در پايان جدول بسيار حساس است و هيچ تيمي نمي‌تواند بگويد که در ليگ برتر مي‌ماند يا سقوط مي‌کند. ديروز فجر سپاسي در اصفهان، ذوب‌آهن را شکست داد و اين نشان دهنده آن است که فجر سپاسي دچار تحول شده است بنابراين تيم‌هاي پايين جدول رقابت فشرده‌اي دارند و کار بسيار سخت است البته تعطيلات مسابقات هم فرصت خوبي است و هم فرصت بد. براي تيم‌هاي فقيري مثل ما که حتي شب عيد پولي نداريم به بازيکنان بدهيم فرصت بدي است اما براي تيم‌هاي ديگر که مشکل مالي ندارند وضعيت خوب است.

مديرعامل باشگاه داماش با انتقاد از مسئولان استان گيلان عنوان کرد: به صراحت مي‌گويم که مديريت استان داماش را برنمي‌تابد و نمي‌خواهد گيلان تيم داماش در ليگ برتر داشته باشد. شايد هم حق دارند و مي‌گويند ملوان تيم اول آنهاست و برايشان همان تيم کافي است. شايد هم به دليل عدم شناخت است که چنين مي‌گويند و شايد هم با من مشکل دارند و شايد نظرشان بعدا عوض شود اما در حال حاضر از مسئولان استان قطع اميد کرده‌ايم و به شرکت‌هاي زيرمجموعه اميد بسته‌ايم.

 شرکت‌هايي که مشکلشان در حال حل شدن است و براي آنها تأمين بودجه شده است.

عابديني در مورد شايعه تغيير سرمربي داماش پيش از پايان فصل گفت: اصلا چنين بحثي مطرح نيست و عقل سليم هم مي‌گويد تعامل سازنده‌اي که بين نظرزاده و بازيکنان ايجاد شده بايد ادامه پيدا کند .

مديرعامل اسبق پرسپوليس در مورد جلسات واگذاري اين باشگاه در وزارت ورزش گفت: آن طور که من شنيده‌ام پروين گفته است که 5 سال تيم را به او بدهند تا ايشان اداره کند. حتما او بضاعت مالي دارد که بتواند باشگاه را اداره کند اما بايد قبول کرد که دو باشگاه پرسپوليس و استقلال جزو اموال ملي محسوب مي‌شوند و دولت هم نمي‌تواند به يک باره آن را به بخش خصوصي واگذار کند زيرا ممکن است تبعات اجتماعي، فرهنگي و سياسي داشته باشد بنابراين بايد فکر دوگانه‌اي داشت يعني هم اينکه هم بخش خصوصي به ميان بيايد و هم دولت مديريت کلان را در اختيار داشته باشد.

 اين مسئله دور از دسترس نيست و مي‌توان به شکل تعاملي اين باشگاه را به اينگونه اداره کرد.

 

 

پیشنهاد میلیاردی‌ رویانیان به وزارت‌ورزش!

کد خبر: ۳۷۹۷۸۰

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵-17 February 2014

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومانی به وزارت ورزش و جوانان داد.

به گزارش تسنیم، محمد رویانیان خطاب به مسئولان وزارت ورزش و جوانان با مطرح کردن پروژه درآمدزایی 200 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس، مدعی شد حاضر است تا پایان امسال (1392) مبلغ 6 میلیارد تومان و تا پایان سال آینده (1393) مبلغ 94 میلیارد تومان دیگر به این باشگاه تزریق کند.

وی با تاکید بر این نکته که حاضر است در مورد تامین مبلغ یاد شده متعهد شود، در ازای این میزان درآمدزایی خواستار این شد که یا بهروز منتقمی مدیرعامل باشگاه شود یا پرسپولیس به طور کامل در اختیار علی دایی قرار بگیرد.

 

 

اتفاق شرم آور در فوتبال ایران

  عصر ایران؛ احسان محمدی 

1 - دختران شهر/ به روستا فکر می کنند/ دختران روستا/ در آرزوی شهر می میرند/ مردان کوچک/ به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند/ مردان بزرگ/ در آرزوی آرامش مردان کوچک/ می میرند / کدام پل  در کجای جهان/ شکسته است/که هیچ کس به خانه اش نمی رسد.

گروس عبدالملکیان 


2 - بی تردید پل باستانی و پر تردد اخلاق در ورزش هم شکسته شده است که هر روز دُم خروسی پیدا می شود , هیچ کس به خانه اش نمی رسد. نه ورزشکار راضی است و لذت می برد و نه ورزش دوست با هیجان سر شوق می آید. پیش از این اگر خبر درگیری لفظی یک بازیکن نوستاره با سرمربی تیم از رختکن به بیرون درز می کرد تیتر یک روزنامه ها و اخبار می شد اما حالا حتی خبر سوء استفاده از بازیکنان نوجوان توسط فلان سرپرست و مربی هم می رود لای خبرهای دست دوم! 

مجله «دنیای فوتبال» در پرونده ای حیرت انگیز دست به افشاگری هایی زده است که پیش از این تنها در انحصار «محمدمایلی کهن» بود! گزارش هایی در مورد اسکان کودکان و نوجوانان در کمپ های غیرمجاز (لابد به سبک لاماسیای بارسلونا)! از خوراندن داروی بیهوشی به کودکان تا ... .

دو سال پیش « ناصر فریادشیران»  مربی مشهور فوتبال در این خصوص گفت وگوی تکان دهنده ای انجام داد اما انگار خیلی وقت است هیچکدام مان از هیچ خبری تکان نمی خوریم! 

3 - سوء استفاده از کودکان خیال پرداز و در مواردی خانواده آنها از آن دست رفتارهای شنیعی است که با آب زمزم و هیچ شوینده درجه یک  دیگری از دامن ورزش پاک نمی شود. اما عادت کرده ایم که در پی درمان این زخم ها نباشیم، کی حوصله اش را دارد! ما به زخم عادت می کنیم، بعد از مدتی آن را می پذیریم، جزئی از زندگی مان می شود، معمولی، بی اهمیت و قابل تحمل! 

دیگر نه دردناک است، نه زشت! افشای این گونه رازها که از متجاوز تا قربانی و افکار عمومی ترجیح می دهند زیر فرش قایمش کنند چه سودی دارد؟ کاش حداقل در لندن رخ داده بود تا وجدان بیدار «اسماعیل فلاح» گزارشی شرم آور از آن تهیه می کرد و ما برای انحطاط اخلاقی غرب به نشانه تاسف سری تکان می دادیم. بچه ها در آرزوی فوتبالیست شدن قربانی می شوند، بازیکنان فوتبال در آرزوی ستاره شدن روح شان را به شیطان می فروشند، این وسط هر کاسه کوزه ای را سر شیطان می شکنیم! 

شاید روزی که پرده از رازها افکنده شود، شیطان هم خودش را کنار بکشد و بگوید: این کارهایی که شما کردید ننگ هایی است که به دامن من نمی چسبد!

 

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها؛ ماموریت غیر ممکن وزارت ورزش

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰-17 February 2014

‌شب گذشته، نخستین نشست ‌بررسی وضعیت خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس تهران در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و به جز خبر ناراحتی علی دایی از این ماجرا، هنوز هیچ خبر رسمی از آن به بیرون درز نکرده است؛ اما هر چه باشد، وزارت ورزش و جوانان، عزمش را برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه جزم کرده و این نخستین اقدام یک دولت برای واگذاری این دو باشگاه است. 

به گزارش «تابناک»، خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس از جمله شعارهایی است که دست‌کم در سه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری از زبان کاندیداها‌ ‌شنیده شده و هر کاندیدا‌ برای اینکه سبد شعار‌ش از وعده‌های ورزشی خالی نباشد،‌ امورات این باشگاه‌ها را به صاحبان اصلی‌شان، می‌سپرند و بسیار روشن ‌است که مردم‌ را در برنامه‌های دولت خود گنجاندند و هر بار هم این وعده به محاق رفت. 

محمود احمدی‌نژاد از جمله کسانی بود که از خصوصی‌سازی این دو باشگاه و عرضه سهام آن‌ها در بورس خبر داد؛ اما از آن زمان تا کنون، هیچ تغییر و تحولی در‌ این دو باشگاه صورت نگرفته‌ و وضعیت اسفبار مالی این دو تیم، نشان می‌دهد که در بعد مدیریتی و باشگاه‌داری، دو تیم استقلال و پرسپولیس، هیچ پیشرفتی نسبت به چهار یا هشت سال قبل نداشته‌اند. 

اما بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه در زمان روی کار آمدن وزیر جدید هم خیلی زود نقل محافل شد؛ جایی که محمود گودرزی در نخستین سخنرانی خود، پس از تصدی پست وزارت ورزش و جوانان و در‌‌ همان مراسم تودیع معارفه گفت: «من خیلی باور ندارم که با خصوصی شدن مشکل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حل شود. باید بستر این موضوع به‌ لحاظ فرهنگی و اجتماعی فراهم شود. شاید در کل خصوصی‌سازی خیلی خوب نباشد و حتی شاید این دو تیم را به ‌واسطه خصوصی سازی عجولانه از دست بدهیم، در حالی که می‌خواهیم آن‌ها را قوی‌تر کنیم. استقلال و پرسپولیس دو تیم وابسته به دولت هستند و باید به ‌لحاظ مالی پشتیبانی و تأمین شوند. این دو تیم بدهی زیادی دارند و باید فکری به حالشان کنیم‌».

بنا بر این گزارش،‌ همیشه این شائبه بوده که به دلیل پایگاه اجتماعی وسیع دو باشگاه سرخابی، دولت علاقه‌ای به واگذاری این دو باشگاه ندارد و اگر هم به دنبال خصوصی سازی باشد، شاید تنها ‌صوری بوده و تفاوت آشکاری با مفهوم واقعی خصوصی سازی اتفاق خواهد افتاد. با این پیش‌زمینه، خیلی‌ها سخنان گودرزی را مبنی بر ریختن آب پاکی روی دست همه دانستند که چندان به دنبال خصوصی‌سازی این دو باشگاه نباشند. 

اما عملکرد وزیر ورزش در ماه‌های بعد نشان داد که گودرزی مانند مشی چند وقت اخیرش به دنبال یک راهکار آرام و کم سروصدا و البته بهینه است تا این دو باشگاه را دولت جدا کند. برای همین منظور نیز امیر رضا خادم را‌ نماینده تام‌الاختیار وزارت‎خانه در بحث خصوصی‌سازی معرفی کرد. 

در این باره باید گفت، خادم ‌در ‌این هفته مقدمات بررسی وضعیت خصوصی‌سازی این دو باشگاه را پی ‌گرفت که با انتصاب سیروس احمدی به ‌سمت بازرس و حسابرس وزارت ورزش و جوانان در باشگاه پرسپولیس و استقلال در گام نخست خواست تا وضعیت مالی این دو باشگاه و میزان بدهی‌های آن‌ها را مشخص کند. گام‌ بعدی خادم ‌برگزاری نشست با سران دو باشگاه برای بررسی وضعیت واگذاری آن‌ها بود که شب گذشته، نخستین نشست آن برگزار شد. 

امیر رضا خادم در پایان جلسه دیشب به خبرنگاران گفت: «فعلا در خصوص واگذاری نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم و ابتدا باید تعیین میزان بدهی‌های این دو باشگاه به طور دقیق مشخص شده و سپس در‌باره آینده آن‌ها تصمیم گیری کنیم. ما هم دوست داریم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد اما نمی‌خواهیم عجله‌ای داشته باشیم و اشتباهات گذشته تکرار شود‌ .»

اما امیرخادم در حالی از نداشتن عجله در بررسی وضعیت واگذاری این دو باشگاه سخن می‌گوید که گویا نمایندگان مجلس چندان به این امر قائل نیستند و با تهدید از فراخواندن وزیر به مجلس در صورت عدم خصوصی سازی سخن می‌گویند. 

در این باره، سیدهادی حسینی، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس ‌می‌گوید: « این موضوع قانون شده و تربیت بدنی مکلف به اجرای آن است. سال گذشته قانونی مصوب شد که این دو تیم خصوصی شوند. اگر این کار تا پایان قانون بودجه ۹۲ (یعنی پایان سال ۹۲) انجام نشود، وزیر را به مجلس می‌آوریم. »

علاقه‌مندان به خصوصی‌سازی این دو باشگاه به استارت پنج ساله برای خصوصی سازی اشاره می‌‌کنند و بر این باورند که باید هرچه زود‌تر این اتفاق رخ بدهد، ولی اگر اخبار این پنج سال را پیگیری کنیم، می‌بینیم که تنها اقدامات عملیاتی که در ‌این پنج سال برای خصوصی سازی این دو باشگاه شده، همین کارهایی است که گودرزی و خادم در یک هفته گذشته انجام دادند و حالا هم می‌خواهند با حوصله و ‌‌بررسی جوانب کار آن را به پایان برسانند. 

اکنون فرصت این نیست که نمایندگان مجلس را به دلیل ‌پیگیری نکردن اینچنین سفت و سخت مسأله خصوصی سازی در این چند سال، ‌مؤآخذه کنیم، ولی همین که در این‌ یک هفته کارهای مهمی در راستای خصوصی سازی این دو باشگاه شده، جای تقدیر دارد و باید با رعایت جوانب، اجازه پیشبرد این پروژه مهم را بدهند.

 

تبریز میزبان شطرنج جام ملت‌های آسیا شد

کد خبر: ۳۷۹۵۹۹

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱-17 February 2014

کنفدراسیون شطرنج آسیا با میزبانی تبریز برای مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۴ موافقت کرد.

به گزارش سایت فدراسیون شطرنج، کنفدراسیون شطرنج آسیا موافقت کرد که مسابقات قهرمانی تیمی شطرنج قاره آسیا (جام ملت‌های آسیا 2014) در تاریخ 30 اردیبهشت تا 9 خرداد ماه به میزبانی ایران و در تبریز برگزار شود.

در همین راستا شهرداری کلانشهر تبریز برای دریافت میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا، هشام طاهر، دبیر کل کنفدراسیون آسیا روز یکشنبه 27 بهمن ماه برای ارزیابی شرایط میزبانی به این شهر سفر کرد و پس از انجام بررسی‌های لازم موافقت خود را اعلام کرد و میزبانی این مسابقات که بزرگترین رویداد شطرنج در سطح قاره کهن است را به تبریز واگذار کرد.

در این بازدید مهرداد پهلوان‌زاده، خزانه دار فدراسیون شطرنج آسیا و فریدون اسکندری، رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون، هشام طاهر را همراهی کردند.

درصد سهام پرسپولیس برای دوستم مهم است، من به فکر خرید نیستم

دایی:۳ساله قرار داد دارم، نمی‌روم

کد خبر: ۳۷۹۶۶۲

تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶-17 February 2014

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قرارداد ۳ ساله با پرسپولیس دارم و بعد از ادای دینم، از این تیم می‌روم.

به گزارش فارس، علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را راجع به شرایط حال حاضر پرسپولیس و مشکلات پیش رو در وزارت ورزش برگزار کردیم ،البته بیشتر مباحث به واگذاری پرسپولیس مربوط بود.

وی افزود: در مورد فروش سهام پرسپولیس و واگذاری این تیم به مردم حرف‌هایی شد که جا دارد و بر خود لازم می‌دانم از امیر خادم که با جدیت این مسئله را رو به جلو می‌برد و با من هم دو جلسه برگزار کرد تشکری ویژه داشته باشم.

دایی تاکید کرد: در این جلسه حسین هدایتی و معاونان وزیر که در آن حضور داشتند نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص مشکلات مالی زیاد ما صحبت شد، درباره این فصل نیز با جدیت حرف‌هایی رد و بدل شد و راه‌حلی برای مشکلات قرار شد که پیدا شود.

وی خاطرنشان کرد: مثل اینکه کمیسیون 90 مجلس اعلام کرده باید تا آخر سال سهام پرسپولیس واگذار شود که این حرف‌ها به نظر من خیلی از مشکلات را حل می‌کند. من عزمی را که دیدم از خادم ایشان دوست دارند که مشکلات را برطرف و حل کن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در برچسب:29بهمن,خبرهای ورزشی,سوچی,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');